Дизайн
інфографіки

Від дизайн студії №1 в Україні

Задайте питання в чат:
messenger 64 icon viber icon site ok ua 32 telegram icon 64

Інфографіка — замовити дизайн інфографіки

Author:

  • Сучасний дизайн інфографіки
  • Впровадження інфографіки на сайт
  • Можете замовити весь цикл розробки
  • Робимо прототип для демонстрації
  • Додатково брендбук компанії
  • Вирішуємо всі завдання в строк
  • Отримайте точну ціну - заповніть ↓
Найкраща ціна! ІНФОГРАФІКА
ВІД 2000₴
Вогонь інфографіка!

 Види інфографіки
Ціна за дизайн
 Mind map 
від 5000 грн.
 Дерево рішень 
від 7000 грн.
 Інструкція
від 5000 грн.
 Схема
від 5000 грн.
 Інформаційні картки від 2000 грн.

Заповніть форму  — отримаєте точну ціну:

8000 characters left
Якщо у Вас є технічне завдання - прикріпіть (формати: docx, odt, txt, pdf, zip, doc, rtf):
Add files

Портфоліо з розробки сайтів:

 

Приклади  дизайну інфографіки:

Надіслати заявку

Розрахувати вартість дизайну інфографіки

Залиште заявку наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.

 

 

 

 

 

 

 

Інфографіка - замовити створення інфографіки

Інфографіка - це спосіб надання інформації з використанням графічних елементів. Це можуть бути діаграми, образи, графіки. Якщо сказати простіше, то інфографіка - спосіб візуалізації складної інформації. Варіанти її застосування великі: від історії техніки до журналістики, медицини. На сьогодні під темою інфографіки об'єднані багато зразків дизайну. Ті ж карти, блок-схеми, діаграми. Тобто, як зрозуміло роботи в цьому стилі з'явилися вже дуже давно, вже точно до того як виникло таке поняття.

Є всього 2 варіанти інфографіки - статична і динамічна. На ціну статичної впливає складність проекту, число кадрів або інтерактивних елементів. Що стосується динамічною, що до неї відносяться гіф-зображення, відео та різного роду презентації.

Феномен популярності

У всі часи люди були візуалами, а на початку 21 століття ця теорія тільки зміцнилася. Внаслідок цього, візуалізація стала активно застосовуватися в навчанні і рекламі. Не дивно, що сьогодні всі маркетингові кампанії побудовані на створенні певного образу через передачу свідомості людини певних візуальних елементів.

Факт - людина запам'ятає 80% того, що побачив на зображенні або фотографії. Якщо ж він побачить цю інформацію в текстовому вигляді, то запам'ятає максимум 20%. Якраз тому інфографіка дає в рази більший радіус дії в соцмережах, в порівнянні з текстом. А так як при створенні її використовуються різні фігури, образи, деталі і кольори, виглядає вона барвисто і цікаво.

Так, слід виділити наступні причини популярності інфографіки:

  • Відмінно запам'ятовується.
  • Допомагає розповісти просто про складне.
  • Несе практичну цінність.
  • Створює враження авторитетності.
  • Її цікаво розглядати.
  • Нею вдасться без проблем поділиться в соціальних мережах.

Коли вона доречна

Хоча інфографіка та є відмінним інструментом, який добре запам'ятовується, варто розглянути доцільність її застосування. Основний момент - вона зручна, якщо потрібно швидко і просто проілюструвати статистичну інформацію, історичні події, факти. Все це простіше показати, що розповісти і набагато ефективніше.

Її використовують:

  • У презентаціях.
  • При проведенні семінарів.
  • У навчальних закладах.
  • Для демонстрації подій в онлайн-виданнях або соцмережах.
  • На плакатах, стендах і подібних рекламних матеріалах.
  • У бізнес-сфері.

Завдання, які вирішує використання інфографіки:

  1. Вона здатна показати і пояснити «як це влаштовано». Користувачі завжди хочуть дізнатися, що всередині складного механізму, за рахунок чого він спрацьовує. З використанням інфографіки вдасться цікаво для багатьох показати, що всередині фотоапарата або з чого складається гамбургер. Тут має значення нестандартний підхід, креатив.
  2. Порівняння. З використанням інфографіки, можна показати переваги свого товару, послуги. Це допоможе покупцеві прийняти рішення про покупку. Тут же можна привести порівняння і іншої корисної користувачеві інформації. Важливий момент - застосування достовірних джерел. Це допоможе підкріпити позитивний імідж компанії.
  3. Історичні факти і події. Дати значно простіше запам'ятати, якщо вони проілюстровані. За допомогою інфографіки вдається показати розвиток історії або своєї ж компанії, навіть життя людини.
  4. Зв'язок. З використанням цього інструменту вдасться сформувати асоціативний зв'язок образів з брендом. Побачивши образи знову, людина згадає про бренд, причому в позитивному ключі.
  5. Процес або факт. Інфографіка здатна задовольнити когнітивні потреби людини і розповісти про нові захоплюючих фактах.

Види інфографіки

В її основі можуть використовуватися різні формати і підходи подачі матеріалу. Але все ж можна виділити кілька видів. Серед них:

  • Mind map її ще називають діаграмою зв'язків. Вона структурує зв'язок навколо одного об'єкта через побудову логічних ланцюжків.
  • Дерево рішень. Це послідовна схема, яка допомагає знайти рішення будь-якої проблеми.
  • Інструкція. Її завдання допомогти користувачеві легко зрозуміти, як використовувати той чи інший інструмент, виконати певний процес.
  • Схема. Сюди відносяться блок-схеми, гістограми, діаграми.
  • Інформаційні картки. Показані факти, події з ілюстрованими підписами.

Переваги використання інфографіки на сайті

Зрозуміло, що переваг багато, але конкретніше варто розглянути такі:

  • Головна перевага - користь для користувача сайту. Так, якщо форма подачі зручна, то з більшою ймовірністю відвідувач прийде на такий сайт ще раз, поділиться ресурсом з друзями.
  • Присутність її допомагає отримати додатковий трафік з Гугл зображення і Яндекс.Зображення.
  • Часто створена інфографіка використовується на форумах, в блогах, на сторінках соцмереж. Щоб це принесло користь, потрібно поставити на інфографіку водяну мітку або позначити адреса сайту-джерела. В такому випадку є варіант залучити додаткову аудиторію.
  • Замовивши якісну і резонансну інфографіку, можна отримати пасивну рекламу, яка корисна для просування. Для цього потрібно розташувати на такі матеріали посилання або логотип компанії.
  • У запропонованому сегменті відносно небагато конкурентів. Якраз тому розглянутий інструмент, допомагає створити відмінну майданчик для просування товарів і послуг.

Від чого залежить успішність інфографіки

Ми виділяємо 10 основних умов, які визначають успішність інфографіки, серед них:

  1. Плавний дизайн.
  2. Цифри, що говорять самі за себе.
  3. Емоційні кольори.
  4. Якісні діаграми.
  5. Можливість вибору масштабу.
  6. Наявність історії.
  7. Цікаві факти.
  8. ілюстрації.
  9. Спрощення.
  10. Лінія часу.

Основні моменти при створенні інфографіки

Перше, що хочеться сказати - її створення краще довірити професіоналам. Вони знають і вміють підібрати якісний контент, втілити його в відповідну форму. У нас ви можете купити інфографіку за приємною ціною.

Створення будь-якої інфографіки - це завжди витрачений час на пошуки матеріалів, його форматування. Саме тому її потрібно захищати від привласнення. Для цього використовуються водяні знаки, назва компанії-розробника. Також варто пам'ятати, що використання чужого контенту у власній інфографіку здатне викликати претензії правовласника матеріалів.

І останній момент - інфографіка - це візуалізація ідеї, в ній текстова частина повинна бути зведена до мінімуму. При публікації, до неї потрібно зробити альт, тайтл і обов'язково підписати. За рахунок цього, пошукові алгоритми зможуть ідентифікувати її та запропонувати у видачі.

Покроково розробка інфографіки:

  1. Визначення теми.
  2. Створення смислової концепції. Тут відбувається збір інформації, аналіз отриманих даних, систематизація їх.
  3. Побудова «скелета». Це блоки тексту з передбачуваної інформацією.
  4. Розробка графічного ескізу.
  5. Художнє оформлення - комбінування текстових і візуальних елементів в єдине ціле.

З інфографікою, створеної нашими фахівцями, ваш проект або доповідь буде яскравіше, яскравіше і стане простим і зрозумілим для слухачів.

 

 

Вартість дизайну інфографіки — Ціна 2021

Ціна дизайну інфографіки Ціна, грн.
Mind map від 5000 грн
Схема від 4999 грн
Інша від 2000 грн
5 1 1 1 1 1
Rating 5.00 (1 Vote)